Akulah Arjuna Melayu

Nukilan membara dari jiwa perkasa...

Sunday, November 16, 2003

Pertemuan Tanpa Diduga

pada ketika itu aku duduk lepak dekat waterfront kuching. aku duduk seorang diri tanpa berteman ..aku lebih gemar duduk keseorangan .setiap malam aku keluar untuk menikmati malam. Pada hari tersebut aku pergi ke sebuah restoran yang berhampiran dengan waterfront ...sebelum kesana aku terjumpa dengan seorang lelaki kurus , kacak lalu dihadapan ku ...lelaki tersebut seolah-olah mengesyaki aku sesuatu ..untuk menyakinkan lelaki tu pun memberanikan diriku untuk memanggilnya supaya menuju kearah ku ..aku mahu bertanya padanya kenapa dai memandangku seperti ada sesuatu ...setelah dia pergi kearah ku ..maka aku bertanya kepada nya tentang apa yang aku nak tanyakan tadi ..maka dia menjawab dia hendak berjalan -jalan je kat waterfront untuk tenangkan fikirannya..hatiku rasa tenang kembali ...selepas tu dia secara tiba - tiba mengajakku ke sebuah restorang yang hendak ditujuiku tadi ..kebetulan pulak dia nak perkenalkan aku kepada member-member nya yang dah lama duduk! minum kat sana ..dia kata mereka berempat dan dua dari semenanjung katanya aku tak kisahlah semua tu ..tapi hati ku rasa malu juga kerana tiba-tiba je lelaki tersebut nak perkenalkan aku dengan kawan -kawannya ,,aku rasa diriku dihormati sahaja Setelah sampai disana ..aku melihat dua orang pemuda yang sedang duduk di meja makan di sebuah restoran tu seolah-olah sedang menunggu kedatangan kami berdua sahaja ...

selepas itu..mereka perlahan-lahan melucutkan pakaian ku ..kami bertiga dalam keadaan bogel ...selepas itu .semasa aku bercumbuan dengan si M yang menjeling aku tu ..tiba -tiba aku terasa lubang jubur ku hendak dimasukkan objek ....

Sebaik sahaja aku diperkenalkan kepada mereka ..aku disambut dengan layanan yang begitu baik sekali ..mereka menyambutku seperti menyambut orang yang terhormat sahaja ..aku amat terharu sekali ketika itu ..tidak lama kemudian aku minta izin kepada mereka supaya membenarkan aku pergi ketandas sekejap..selepas selelsai ketandas aku duduklah kat restoran tu ..tidak lama ku duduk tiba-tiba salah seorang daripada dua orang lelaki yang duduk tadi menjeling semacam kearah aku ..aku rasa malu sedikit dengan pandangan manja dia tu ..aku pun membalas pandangan nya dengan sedikit senyuman t! anda nak bermulanya perkenalan... sedang dia bercakap dengan membernya dia tidak melepaskan peluang untuk menjeling kearah ku ..aku rasa semacam je ..tidak lama kemudian mereka hendak beredar dari situ ..maka tinggallah aku keseorangan dekat restoran tadi ..dalam perjalanan lelaki tersebut hendak pulang ..mata dan tangannya sempat memberi isyarat kepadaku seolah-olah dia mengajak aku balik bersama mereka ..aku rasa serba salah nak ikut orang yang tidak di kenali itu.. apabila aku terkenangkan lelaki yang aku jumpa dekat waterfront tadi ..aku rasa serba salah je nak ikut ..lelaki itu bernama As..dia pun mengajak ku balik bersama mereka..belum aku beri keputusan ada seorang lelaki yang bernama ( z ) datang kearah ku dan terus berjabat tangan kepada ku ..aku pun terus membals salaman nya ..rupa-rupanya lelaki tersebut adalah salah seorang daripada member mereka tadi..cuma dia tiada duduk bersama dengan mereka tadi ..jadi aku terus beri keputusan tanpa rasa takut lagi untuk mengikuti mereka balik ke hotel yang tidak jauh dari rumah kediaman ku di kuching ini. Nama hotel tersebut ialah hotel laila inn ...

batang ku di kulum oleh M ..aku rasa seronok sekali masa tu ...tidak lama kemudian aku di bisik oleh M supaya membenarkan nya untuk memasukkan batang nya kedalam lubang jubur ku ..pada mulanya aku menolak..lepas tu aku terus terima tanpa rasa malu lagi ..dia terus meletakkan air liur nya pada batang nya

Setelah sampai aku di bawa keatas dengan rasa gembira sekali ..mereka pun baru je berkenalan malam itu jugak...kebetulan malam tu mereka pun berkenalan dengan aku serentak ...sebelum masuk tidur aku di arah oleh mereka untuk mandi ...mereka pun mandi bersama selepas mandi aku di suruh pakai seluar yang longgar ..maka aku turut apa yang mereka katakan tu ..kami pun melelapkan mata ..aku baring di antara dua lelaki yang datang dari semenanjung yang bernama ( z) dan ( m) ..belum lama aku melelapkan mata ku tiba-tiba aku rasakan kaki ku ada geseran daripada kaki yang berlainan ..sebelah kanan dan kiri ...selepas itu aku rasa paha ku di raba-raba dan batang ku mula stim ...aku terus memluk lelaki yang menjeling ke di restorang tadi ...dia mula memeluk ku dengan erat ...tiba -tiba batangku di sentuh oleh dua tangan yang berlainan ...aku rasa seronok sekali malam tu ..selepas itu..mereka perlahan-lahan melucutkan pakaian ku ..kami bertiga dalam keadaan bogel ...selepas itu .semasa aku bercumbuan dengan si M yang menjeling aku tu ..tiba -tiba aku terasa lubang jubur ku hendak dimasukkan objek yang sudah keras ...rupa-rupanya batang si Z tadi ..aku menolak...maka aku terus kembali kepada si Z ..setelah aku bercumbu dengan Z aku , batang ku di kulum oleh M ..aku rasa seronok sekali masa tu ...tidak lama kemudian aku di bisik oleh M supaya membenarkan nya untuk memasukkan batang nya kedalam lubang jubur ku ..pada mulanya aku menolak..lepas tu aku terus terima tanpa rasa malu lagi ..dia terus meletakkan air liur nya pada batang nya dan dan aku pun terus memasukkan batang nya kedalan lubang jubur ku ..ahahahahhaha sedapnya ...kami semakin rancak dala satu permainan yang tak di duga itu ...selepas dia mengeluarkan air mani nya ..aku pun membaringkannya dan mengangkat kaki nye keatas ..dan selepas itu aku terus m,emasukkan batang ku kedalam lubang jubur nye ...ah, ah, ah.uh..sedapnya .....aku terus menghenjut-henjut kan badan ku. Aku rasa seolah -olah air mani ku hendak keluar aku terus mencabut keluar batang ku dan terus melancap kearah mulut M dan dia terus menelan air mani ku tanpa rasa geli ...semasa kami rancak bermain Z sedang meraba-raba kami dengan ghairah sekali ..setelah kami berdua selesai mengeluarkan airmani masing -masing kami pun terus memujuk Z untuk meneruskan lancap nya depan kami ...setelah itu airmani Z hendak kelaur kami berdua menunggu tiba masanya airmani Z keluar dan kami sama -sama menjilatnya ..setelah selesai kami terus tidur ..dan aku dengan M terus bercium-ciuman sehinggga tertidur ...

KAU KESAYANGANKU..

Saya baru 22 tahun dan sebelum ini hanya menjadi pembaca sahaja dan tak pernah terlintas untuk menghantar sebarang karya kat sini. Tapi apa yang menyebabkan fikiran saya untuk menulis saya pun tak pasti … ceritanya begini…

Suatu hari aku dipanggil oleh bos aku masuk kebiliknya , hati ku berdebar kerana aku jarang dipanggil kebilik bos dan hanya akan dipanggil kalau ada hal penting sahaja ataupun sekiranya aku melakukan kesalahan. Bos tempat aku memang garang, aku memberanikan diri berjumpa dengan nya. Man, saya telah meneliti prestasi kerja awak, saya amat berpuas hati sekali jadi awak ditukarkan ke bahagian lain di kedah. Saya tak mahu dengaq apa alasan awak, hari ini juga awak kena berangkat. Aku hanya diam membisu sahaja tampa berkata apa hanya menganguk dan berlalu kerluar dari biliknya.

Sebenarnya aku gembira sekali kerana memang itulah yang aku tunggu selama ini, kedah adalah kampung halaman aku. Di tempat baru aku ditugaskan bersama seorang kawan yang ku kira lebih tua dari aku. Wajahnya yang hensem dan bentuk badannya membuatkan aku pandang kali kedua. Dia memperkenalkan dirinya dengan nama mie, umurnya 26 tahun dan dia membahasakan dirinya abang. Abang mie begitu ramah sekali dengan aku segala permintaan aku dilayan dan sering tunjuk ajar kepada aku maklumlah aku baru di situ jadi serba serbi baru bagi ku. Semakin hari semakin rapat perhubungan kami kemana sahaja dapat dilihat kami bersama. Tapi rakan rakan sekerja yang lain tak mengesyaki apa apa kerana kami rakan setugas jadi memang perlu kami bersama selalu.

Abang mie begitu ambil berat hal diriku itu yang membuatkan aku bertambah sayang kepadanya cuma aku tak memberanikan diri jer untuk meluahkan isi hati ku padanya. Aku selalu mengambil kesempatan untuk memegang abang mie tak kira kat mana sahaja tapi aku berhati hati agar dia tak perasan tingkah laku aku, malu aku kalau dia tahu. Saat yang paling aku suka ialah waktu nak makan kerana kami akan naik motor untuk makan dan peluang ini lah aku ambil untuk memeluknya dari belakang.

Pada suatu haru minggu aku tak ingat bila, waktu itu aku belum bangun lagi , aku sungguh terkejut kerana badan aku ditindih orang rupa rupanya abang mie datang kerumah aku, bilik tidur ku memang aku jarang kunci manakala pintu depan pula mungkin kawan serumah aku yang membukanya. Bila aku terjaga abang mie meminta aku mandi kerana dia nak ajak aku keluar. Aku apa lagi punyalah gembira kerana orang yang aku sayang dalam diam diam ajak keluar. Waktu aku keluar dari bilik mandi aku lihat abang mie sedang membaca majalah milik aku sambil baring atas katil aku, aku sempat menjeling kearah seluar yang agak sendat, berderau darah aku kerana bonjolannya itu.


Setelah puas abang mie menjilat dia menghis ap tetek ku selang seli kiri dan kanan dan terus turun kebawah berhenti kat pusat, abang mie menjilat di bahagian perut berlegar legar di kawasan itu …. Aku rasa sungguh nikmat dan mulut ku tak henti henti menyebut nama abang abang berulang kali. Abang mie terus menghisap batang aku urghhhhhh bangggggggggggggg..

Aik kenapa abang tak bawa kereta tanya aku, abang saja tak bawa kerana sebab naik motor lagi best ada orang peluk abang nanti, katanya manja sambil mencubit pipiku. Apa lagi gembira tak terkata lah hatiku memang itu pyun yang aku minta.aku rasa bahagia sekali.

Sepanjang hari tu kami bersama bersiar siar dan macam macam lagi yang kami lakukan dan yang terakhir kami tongok wayang. Apabila keluar dari panggung, abang mie menyuarakan yang dia dah letih dan nak pulang aja dia tanya sama ada aku hendak kemana lagi, terpulang kat abang kata ku kerana aku sendiri pun dah letih. Semasa kami menuju ke motosikal hujan dah mula turun rintik rintik. Macam mana bang nak terus balik ker tak nie, kita balik terus lah man, abang letih sangat nie tak tahu kenapa. Kalau macam tu man ikut jer lah bang bukan man yang bawa ,man dok belakang tak apa, abang mie ketawa dengan kata kata ku.

Dalam perjalanan pulang, hujan turun dengan lebat sekali, kami berdua basah lencun aku memeluk abang mie semakin kuat, abang mie tetap meneruskan perjalanan. Kita singgah kat rumah abang dululah man, rumah man jauh lagi nak sampai, abang mie minta persetujuan aku dan aku setuju sahaja.

Sampai sahaja di rumah abang man masing masing dalam kesejukan, teman serumah abang mie tak ada tak tahu kemana segan aku nak tanya abang mie. Abang mie meminta aku mandi dulu dan dia memberikan kain pelekatnya kepada aku aku menurut sahaja. Selesai aku mandi aku hanya berkain pelekat dan aku menutup badan aku dengan tuala, aku lihat abang mie hanya bertuala sahaja dan dan aku rasakan batang aku keras sedikit demu sedikat kerana stim melihat badan abang mie yang tegap dan bebulus halus serta cantik di bahagian dadanya. Ok lah man, man rehat lah dulu abang nak mandi. Aku cuma menganguk sahaja sambil melihat batang abang mie yang sidikit menonjol disebalik tuala yang dia pakai. Lama aku menanti abang mie keluar dari bilik mandi tak keluar keluar juga, aku tak sedar bila abang mie keluar dari bilik air sebab aku terlena dan bila aku terjaga abang mie dah pun tidur disebalah aku dengan hanya memakai kain sahaja. Peluang ini aku ambik untuk melihat abang mie dengan puas, fuh besarnya aku kata dalam hati kalau dapat memang best, mata ku masih mengantuk aku ambil keputusan nak tidur kat atas dada abang mie aku tak kira apa pun akan terjadi. Nasib baik abang mie tak sedar, aku tak dapat bayangkan bagaimana gembira dan seronoknya dapat tidur atas dada yang bebulu halus yang dimiliki oleh orang yang amat ku sayangi. aku berangan sehingga terlena.

Aku sedar kembali bila abang mie menggerakan badannya, aik abang dah jaga ker tanya ku, a’a dah lama abang sedar saja abang tak nak ganggu adik abang yang manja nie tidur katanya, kenapa tak kejutkan man kataku tersipu sipu malu. Tak apalah abang tak kisah lagi pun bukan selalu man dapat tidur atas abang. Aku tak kata apa,menunduk malu. Man tak lapaq ker abang dah lapar nie jom kita pi makan ajak abang mie. Ok juga bang man pun dah lapaq. Aku bangun untuk menukar pakaian, belum pun sempat aku tukar pakain abang mie melarang aku katanya man tak payah lah tukar seluar kita makan kat depan tu dah la lagi pun malam nie man tidur kat sini jer lagi pun esok kan cuti lagi petang baru abang hantar ok. Aku setuju aja dengan cadangan abang mie lagi pun aku belum puas lagi bersamanya.

Setelah balik dari makan, kami menonton tv sekejap, man panggil abang mie man boleh tolong picit kan belakang abang tak lenguh sangat lah. Tampa membuang masa aku terus memicit belangkang abang mie aku bukannya reti sangat mengurut nie tapi kerana permintaan abang kesayangan ku yang tak reti pun jadi reti. Badannya yang keras membuatkan aku gairah pula batang aku pula semakin menegang. Dari atas hinggalah ke bawah aku urut dan kulihat abang mie seperti syok jer aku urutkan, yamg paling aku suka ialah bila aku urut kat kawasan punggung dan paha abang mie. Sedikit demi sedikit kain abng mie aku selak dia tak larang jadi aku kira ok lah. Abang boleh pusing kedepan pintaku, nak buat apa man tanya abang mie, tak , man nak urut sebelah depan pula dah lama kat belangkang nie, ok lah man abang dah rasa ok sikit kat belangkang man picit kat depan pula. Bila abang mie pusing jer kain yang dipakainya tertonjol jelas menampakkan batang abang mie yang tegang serta panjang itu. Aku buat buat tanya tanya, abang kenapa abang punya tegang? Man la punya pasal tu, aik kenapa lak dengan man? Dah man urut macam tu sampai abang stim, heheheeh aku kertawa dan menerus kan urutan sampai lenguh. Abang man dah tak larat dah bang kata ku, tak apa lah man kita tidur lah. Ok bang boleh man tidur atas abang boleh tak pintaku, tak boleh lah sayang abang lenguh la, aku terus tarik muka, ala ala sayang boleh boleh abang gurau jer, aku kembali senyum hehehheehehe tektik aku menjadi juga kata ku. Terus ku dakap abang mie.



Sedapppp mannnnnn .abang dah tak tahan nie kata abang mie perlahan setelah beberapa minit menyorong dan menarik batangnya. Abang mie mengeluh kesedapan sambil mengigit leherku. Abang mie menusukkan batangnya ke dalam lubang dengan satu tusukan yang amat kuat dan dalam sehingga aku dapat merasakan denyutan batangnya didalam diri ku.

Setelah lama mata ku masih tak lena mungkin kerana baru tidur petang tadi, malalui cahaya yang samar aku lihat abang mie dah lena aku tak tahu sama ada dia lena betul atau pun tidak. Ku pandang ke bawah batang abang mie masih terpacak seolah olah minta dimainkan, begitu juga batang aku. Aku memberanikan diri untuk memegang batang abang mie, bilaku pegang dapat kurasakan yang batangnya tersentak berdenyut denyut aku yakin abang mie sedar tapi aku buat selamba jer. Aku terus main batang abang mie tiba tiba kurasakan batang ku dipegang alu terus lihat wajah abang mie senyum pada ku dan aku membalasnya. Man nak ker tanya abang mie aku cuma menganguk, lantas dia merapatkan mulutnya kemulut ku. Eeeemmmmm sedap sekali rasanya, kami berterusan mengulum lidah, sambil tangan abang mie membalai aku, aku rasa bertuah sekali kerana ada orang yang menyayangi diri ku. Abang mie menjilat leher ku pula aku kegelian keseronokkan…. Aduh bang bestnya.

Setelah puas abang mie menjilat dia menghisap tetek ku selang seli kiri dan kanan dan terus turun kebawah berhenti kat pusat, abang mie menjilat di bahagian perut berlegar legar di kawasan itu …. Aku rasa sungguh nikmat dan mulut ku tak henti henti menyebut nama abang abang berulang kali. Abang mie terus menghisap batang aku urghhhhhh bangggggggggggggg sedapnya memang pandai sekali abang mie hisap tak pernah kurasakan begini, lidah nya ligat bermain dihujung kepala betul betul lubang kencing. Aku hampir nak melepas kan tembakan tapi ku tahan, sehinggalah abang mie tengok aku dah nak kejang baru dia berhenti, kulihat batang abang mie memang besar dan panjang dan di basahi oleh air mazinya. Dia meminta aku menghisap batang dia pula, aku pun buat seperti apa yang abang mie lakukan pada ku, sambil memuji aku kerana pandai menghisap katanya. Aku kulum sehingga abang mie betul betul dah tak tahan dan dia minta aku berhenti. Dia minta izin nak fuck aku, aku setuju. ( nanti aku cerita dipenghujungnya bagaimana ) diakhirnya k! ami sama sama kejang dan abang mie melapaskan air maninya kedalam aku terus kemut dan air mani ku juga terpancut dengan banyak sekali, jarang air mani ku keluar banyak seperti itu, abang mie terus menjilat saki baki air yang ada kat badan ku. Dan kami masing masing keletihan dan dia mengucapkan terima kasih sayang begitu juga dengan aku. Aku kata mulai hari ini abang lah segalanya bagi ku. Aku terus memeluk abang mie dalam keadaan bogel. Lalu abang mie menarik selimut menutupi badan kami berdua, dan aku lena dalam kehangatan dakapan abang mie.


Kerana keletihan aku lewat terjaga. Abang mie masih lagi dalam dakapan aku macam biasa dia dah sedar lebih awal, maafkan man bang sebab lewat bangun, tak apa sayang abang gembira bila man sentiasa dalam dakapan abang. Man boleh abang tanya, apa dia bang, tentang hal semalam tu man biasa buat ker, abang tengok macam pro jer, aku tersenyum. Sebenarnya bang man dah lama tak buat macam nie, kali terakhir masa sebelum man kerja lagi iaitu masa sekolah, dah lama dah bang, cuma semenjak man jumpa abang man begitu minat kat abang,sampai lah hari nie. Abang tanya man jer mana aci abang pula macam mana. Sebenarnya man, man adalah yang pertama bagi abang, tipu lah bang, alaa jangan lah merajuk sayang, sebelum nie abang ada seorang adik angkat yang hampir sama dengan man tapi dia ikut keluarga pindah jauh dari sini dan dah lama tak berhubungan. Aku tak nak tanya banyak tentang adik abang mie aku tak mahu dia membezakan aku dengan adiknya tu. Aku cemburu. ( nanti aku ceritakan pengalaman aku di sekolah )

Man abang nak lagi boleh. Ikut abang lah lagi pun hari nie kita tak kerja. Kami melakukannya sehingga puas. Dan abang mie bawa aku ke bilik air untuk mandi, belum pernah dalam hidup ku dibelai begitu manja sekali.

Perhubungan kami semakin rapat. Tapi kerana kebijasanaankan kami tiada sesiapa yang dapat menhidu apa apa. Suatu hari abang mie memberitahu yang rakan sebiliknya pindah rumah dia mengajak aku tinggal kat bilik kawannya itu . aku setuju sahaja. Kami memilih tarikh yang sesuai untuk membawa barang ku masuk ke rumah sewa abang mie. Lagi pun rumah sewa abang mie dekat sikit dengan kerja tapi itu buka pokoknya yang pentingnya abang mie sentiasa didakapan aku. setelah penat memunggah barang, masing masing keletihan, haripun dah lewat perut pun dah kenyang. Aku dan abang mie masuk ke bilik masing masing untuk merehatkan badan. Aku masuk kebilik baruku, aku tak tahu abang mie buat apa kat biliknya.

Aku mebuka baju dan seluar, aku berbogel dalam bilik tampa mengunci pintu lalu memcapai tuala dan terus kebilik air. Selapas mandi aku memakai kain pelekat dan berbaring. Aku mula rasa rindu pelukan abang mie, mahu sahaja aku kebilik abang mie tadi aku kawal juga perasaan ku kerana aku yakin abang mie pasti letih hari nie kerana memunggah barang aku. Lama ku berangan tapi mata tak mahu lelap sambil kumembayangkan abang mie di sebelah ku, entah apa yang sedang dibuatnya. Aku bertekad kalau tak lena juga aku nak tidur kat bilik abang mie. Tiba tiba….

Kudengar pintu bilik ku dibuka dan kulihat abang mie lalu kutanya kenapa bang. Abang rindu kat man tak boleh tidur, boleh abang tidur kat sini? Boleh bang memang man sedang tunggu abang pun kata aku tampa segan silu.

Abang mie terus mendakap aku dan mengucup bibirku. Kadang kala dia menggigit manja bibirku. Tak cukup dengan itu dijilatnya leher aku. Aku membiatkan sahaja apa yang dilakukan abang mie pada ku kerana pada abang mie satu satunya kesayanganku. Tubuhku terkulai lemah dalam pelukan hangat abang mie. Sesekali aku rasa batang abang mie yang keras menujah nujah batangku sendiri mencari lawanya.

Kemudian abang mie menjilat dadaku sehinggalah kebahagian pusatku, aku merintih kesedapan. Mulut ku tak henti henti menyebut abang …banngnggggg….

Setelah abang mie puas menjilat perut ku, dia mula membuka butang bajunya satu persatu aku menolong sama. Dan tanganku membuka balutan kain pelekat yang abang mie pakai kain ku telah lama abang mie tanggalkan. Kulihat batang abang mie berdenyut denyut sewaktu aku menggenggamnya. Lebih kuat aku gemgam ,lebih banyak air mazi yang keluar meleleh dari takuknya. Aku menelan air liur sendiri melihat batang abang mie.

Aku mengulum batang abang mie yang keras dan padat itu. Abang mie mengeluh kesedapan. Kuat suaranya semasa mengeluh. Suaranya yang keras dan dalam itu membuatkan ku semakin berahi. Kerana kesedapan itu abang mie menujah nujah lagi batangnya masuk ke dalam mulutku, sambil memegang kepala aku. Sedap man …. Sedap. katanya perlahan ketelinga ku. Abang mie meyuruh ku berhenti dari terus mengulumnya kerana terlalu awal untuk sampai kekemuncak.

Kini giliran abang mie pula menghisap batang aku. Seperti selalu dengan penuh pengalaman abang mie lakukan. Air mazi ku mengalir banyak ,sedap man kata bang mie sambil meraba raba belakangku. Aku rasa sungguh nikmat sekali tak terucap …aku juga meraba tubuh abang mie, kulitnya lembut dan cantik dengan bulu bulu halus menghiasinya.

Ahhhh sedap bang ..kata ku tersekat sekat. Tak tahan bangggggg….kulihat abang mie semakin laju menghisap batang ku…. Semakin laju diisap semakin aku tak tahan dan kaki ku kejang tak lama selepas itu aku meledakkan beberapa das tembakan kedalam mulut abang mie. Aku dapat rasakan begitu banyak sekali sehingga meleleh kuluar dari mulut abang mie.. abang mie menjilat kesemuanya….

Abang mie membasahkan batangnnya dengan air liur dan mengarahkan batangnya ke dalam lubang ku.dengan perlahan dia masukkan batangnya kedalam. Walaupun telah dibashi dengan air liur dan di jilat tadi agak sukar juga abang mie masukan kerana batangnya yang besar.

Bebarapa kali aku mengadu kesakitan. Tapi abang mie cepat memujukku dengan manja sekali. Mula mula memang sakit man lama lama man akan rasa sedap… akhirnya abang
mie dapat masukan sepenuhnya kedalam, dan waktu itu aku rasa nikmat takterkata. Dengan ganas abang mie menarik dan memasukkan batangnya bekali kali ke dalam lubang ku sambil tanga ku meramas batang ku sendiri yang semakin menegang semula selapas abang mie mengluarkan air mani ku tadi.

Sedapppp mannnnnn .abang dah tak tahan nie kata abang mie perlahan setelah beberapa minit menyorong dan menarik batangnya. Abang mie mengeluh kesedapan sambil mengigit leherku. Abang mie menusukkan batangnya ke dalam lubang dengan satu tusujkan yang amat kuat dan dalam sehingga aku dapat merasakan denyutan batangnya didalam diri ku.

Ahhhhh …. Kemut man kemut lagi sedap mannnnnn kata abang mie sewaktu batangnya berdenyut denyut didalam diriku. Aku dapat rasakan yang abang mie melepaskan beberapa das tembakan kedalam dan pada waktu yang sama aku juga dah tahan lalu memancutkan air mani sehingga terkena muka abang mie. Abang mie menjilat air mani ku dan batang nya masih dibiarkan didalam lubang ku…. Setelah berehat agak lama baru abang mie menguluarkan batangnya dengan perlahan… aku ucapkan terima kasih dan abang mie membalas dengan mencium aku….

Kini abang mie di bawah dan abang mie meminta aku tidur diatasnya …. Lalu abang mie menarik selimut seperti biasa untuk menutup kami berdua….

Aku tiduq diatas abang mie dalam keadaan berbogel tetapi ditutup kain selimut diatas sambil memeluk nya untuk merasa lebih selamat di dalam pelukan hangatnya…

Kalau ada masa aku akan sambung lagi cerita ini, apa yang berlaku diantara aku dan abang mie seterusnya. kini aku kesepian.

3 Hari 3 Malam

Aku sampai di KL jam 5 petang ( 2Jun 2001) dan terus aku menuju ke jalan Bukit Bintang mencari Hotel untuk menginap. Puas aku bertanya semua hotel full house dan akhirnya aku naik satu teksi dan pemandu teksi tanya kemana aku nak pergi, aku jawab cari hotel dia terus bawa aku kesebuah hotel low class, tapi aku dah tak kisah kerana chatters yg aku nak jumpa tu dah semakin hampir, nama di zan dan tepat jam 7 malam zan pun sampai...aku terus syok gila kat dia, dan kami bersetubuh 3 kali dlm tempoh 5 jam.....

dan malam tu aku kena fuck dengan batang yang sangat besar, rasa nak terkoyak

Lepas tu dia pulang, dan mlam tu , buat pertama kali aku ke Blue Boy....selepas 3 jam aku di tanya seseorang dengan bahasa isyarat..ada teman ketidak...tak der jawab ku...dia tanya lagi, ada sesiapa yg aku minat? Aku jawab ada , dan aku tunjukkan Mamat yg aku minat tu, dan dia bagi isyarat itu kawan dia, muka di macam hero filem hongkong hensem giler... tak sangka puas aku pujuk , dia nak on ngan aku......dan malam tu aku kena fuck dengan batang yang sangat besar, rasa nak terkoyak, tapi aku tak dapat fuck dia....lepas dia fuck aku dia terus belah........ dan aku terus tidur sampai jam 10 pagi dan aku check-out hotel tu, dan check in satu hotel lagi, jenis 3 bintang dan aku call satu mamat yang dah lama syok kat aku masa chatting dan kami berasmara tanpa anal sex...aku ni jenis ikut rentak orang yang nak projek ngan aku...tak kisah......jam 11 malam dia balik Terengganu.....dan aku mula merayap kat Bintang Walk....... dan lepas tu mamat yang semalam call ZAN, tanya kau ada sesiapa yang nak on...aku jawab tak der.... 30 minit kemudian dia sampai dan kami makan Piza di Picolo Mondi, tah aku pun tak ingat...lepas tu kitaorang projek...... jam 5 pagi bila aku tersedar dia dah hilang.... ahhhh aku ni cuma tempat orang puaskan nafsu.... Frust aku. Sepanjang sehingga pukul 2 petang aku relek kat hotel...dan aku call Izan dan dia kata jumpa kat CM pukul 3, kita berkenalan tapi dia bukan taste aku...Kemudian Di talipon ... kami jumpa juga bukan taste aku..

best sekali air mani dia kalau di kumpul ada dekat satu gelas..

Kami berkawan... dan ronda-ronda sekitar CM. mereka semua baik dan aku suka berkawan dengan mereka..... dan sepanjang di Cm aku jumpa ramai yang pernah on ngan aku, Zie, Rid, Lan, sorang mamat yang aku jumpa kat Kuantan Prade , tapi kita tak on...sebab aku tak stim kat dia.....dia dah berumur..aku suka anak ikan......aku jadi malu...ramai sunggguh yang aku kenal...nasib baik aku pandai cover.......dan aku pun rehat sambil makan-makan sehinggalah sorang top talipon, dia nak jumpa aku, so aku on ngan dia dan dia top.....lagi sekali aku kena belasah....tapi aku suka batang dia sedap cuma pendek sikit...tak puas dan yang best sekali air mani dia kalau di kumpul ada dekat satu gelas....first time dalam hidup aku tengok air mani begitu banyak......dan dia ni ada kacukan arab.....masih juga anak ikan.... dan esok hari sebelum check out aku projek buat kali terakhir......dan malam tadi aku berkenalan ngan sorang yang sangat hensem dan kalau jadi malam ni aku dapat dia....doakan akau berjaya on ngan dia malam ni ( 7 Jun 2001). Bye......cuti yang dapat sponsor dari seseorang...nak kenal ngan aku...email-lah aku dan aku akan jedi dewa asmara yang sperti mana dikehendaki cuma anak ikan bawah 23 tahun jer, kurus dan tinggi dari aku.......yang lain maaf, nanti aku jadi batang kayu jer....

AKU DAN USTADKU

Semasa bersekolah dahulu,aku memang terkenal dengan kenakalan ku dan sering bergaduh dengan pelajar-pelajar lain. Nak dijadikan cerita....aku telah dimasukkan bawah program kaunseling oleh pihak sekolah dan wajib menyertai skim anak angkat. Kaunselor membenarkan kami memilih bapa atau ibu angkat masing-masing dari kalangan guru-guru sekolah kami.Aku memilih Ustad aku sebab aku rasakan dialah yang paling sesuai sekali menghadapi aku yang banyak karenah ini.

tetiba aku rasa ada sesuatu melekat kat bibir aku... ha.. Ustad dah cium mulut aku..aku terkejut gak,tapi terpaksa la biarkan...lama gak dia cium mulut aku sambil urut konek aku

Lagipun aku suka dan respek pada dia sebab dia pandai ambik hati, periang,pelawak dan memang ramai pelajar yang suka ngan dia. Dia ni pernah berkawin dan ada sepasang anak kembar lelaki dan dia ni lain fesyen sikit..pelajar-pelajar yang rapat ngan dia kebiasaannya adalah jenis yang ganas dan brutal dan taiko. Pasal itulah ramai yang respek pada dia. Seingat aku tak ada pelajar yang berani buat tak tentu pasal dengan dia pasal dia sentiasa dalam jagaan bebudak dia.Dipendekkan cerita....aku jadilah anak angkat dia...dia memberi sepenuh perhatian padaku. Aku bukan sahaja menjadi anak angkatnya di sekolah malah di rumah juga kerana mak dengan bapak aku telah menyerahkan aku sepenuhnya kepada dia untuk dia jaga aku yang buas ini. Dipendekkan lagi cerita,...Suatu hari tu aku sakit perut...tak la teruk sangat...aku mintak Ustad urutkan perut aku...diapun urutla...sambil urut tu dia puji badan aku sebab berotot...maklumlah aku ni atlit sekolah....urut punya urut aku rasa kote aku mengeras pulak.. pasal Ustad aku ni pandai urut dah tu pulak tangan dia lembut mestilah ada gak rasa stim.nak plak masa dia urut tetek aku..terus keras..aku tau dia terperasan aku stim tapi buat tak tau jek.....lelama lepas tu dia pun tegur aku...

"aik?kena urut sakit perut pun boleh stim"soundnya selamber.

Aku senyum dengan rasa malu..aku ingatkan lepas tu tak dek apa-apa la,pasal dia ni Ustad kan...tapi tak lama lepas tu aku rasa konek aku kena pegang pulak mula tu aku tolak dengan lembut pasal rasa respek aku kat dia...tapi dia kata..tak pa ..relak la..so akupun relak la...dia pun memuji konekku kerana walaupun baru tkt 4 tapi boleh tahan besarnya kata dia. Dia urut lagi kote aku ngan minyak la tu...aku mula stim giler-giler...tetiba aku rasa ada sesuatu melekat kat bibir aku... ha.. Ustad dah cium mulut aku..aku terkejut gak,tapi terpaksa la biarkan...lama gak dia cium mulut aku sambil urut konek aku. Lepas tu tetiba dia berhenti.

"Saya mintak maaf katanya. Marah ke?" tanya nya... aku geleng kepala ajer pasal aku pun rasa syok gak tadi. Aku tak leh nak marahkan dia pasal aku ada perasaan sayang kat dia.Lepas kejadian sebentar tadi, kita orang bersembang-sembang dan terus tertidur.

Tengah malam tu aku terasa ada benda keras dan besar mencucuk belakang ku.Rupanya Ustad tidur sambil memelukku dan konek dia tengah mengeras. Aku biarkan ajer.Tiba-tiba aku rasa tangan dia masuk dalam seluar aku dan urut konek aku. walaupun aku ni bukan gay...tapi bila dah kena urut aku diamkan ajer.. syok.. lama dia urut...aku rasa nak pancut gak tapi aku tahan, takut kang kena tangan dia lak. Tetiba lepas tu dia pusingkan aku mengadap dia. Aku walaupun sedar tetapi buat-buat tak sedar...aku biarkan ajer apa yang akan dia buat seterusnya....pasal aku dah naik syok kena urut. Dia telah mencium pipi aku lepastu dia gigit-gigit leher aku,lepas tu dia isap tetek aku, cium perut aku, tu yang aku tak tahan tu....lama tu aku rasa konek aku rasa semacam jek...rupanya dia dah isap konek aku..aku mengeliat kegelian pasal itulah pertama kali konek aku kena isap..dia isap, dia jilat dan aku rasa tak sampai dua minit aku pun pancutkan air aku dalam mulut dia, walaupun dah terpancut dia masih lagi isap dan lepas beberapa ketika barulah dia lepaskan dan meluahkan
air mani aku ke lantai.


Lepas tu dia menggeselkan konek dia ngan konek aku sampailah air mani dia terpancut.

Tak lama lepas tu dia kejutkan aku, kali ni lebih berani dia nyatakan nak fuck aku.... disebabkan rasa terhuitang budi dengan kesudian dia hisap konekl aku, akupun bagi la dia fuck aku. Dia bangun dan ambil losyen..masa tu la first time aku nengok konek Ustad aku.Tegang giler dan besar lebih kuranng 7 inci, mencanak sampai ke perut. Tak sangka lak aku konek Ustad aku power macam tu Lepas tu dia ambik posisi dia, dia angkat kedua kaki aku dan mula masukkan kepala konek dia. Sakitke? dia tanya aku, aku kata sakit...tak pa tahan la kejap.. memula sakit tapi lepas tu mesti sedap. Ustad pun mulalah sorong tarik menghenyak jubo aku yang kecik tu...mula-mula slow lepas dua puluh minit tu hentakan dia makin laju dan laju aku kata pada dia agar slow sikitdan diapun memperlahankan hentakan ..mungkin kerana kesian kat aku tengok muka aku berkerut dia pun mencabut koneknya dari jubo aku. Lepas tu dia menggeselkan konek dia ngan konek aku sampailah air mani dia terpancut. Banyak gak air dia lebih kurang lapan das tembakan rasanya..hehe! Maklum la dah lama simpan agknya. lain la aku yang selalu membazir kat longkang jek..


Malam itu aku tidur dengan dia berpelukan dalam keadaan bogel sampai ke pagi.Tapi yang paling best tangan dia tak penah lepas dari konek aku, manakala konek dia lak tak penah lepas dari celah jubo aku.hehe Sejak peristiwa itu, aku ngan dia main hampir setiap hari. Kadangkala aku yang mintak sebab dah gian.Tak aku sangka lak budak nakal cam aku ni pun bole stim ngan Ustad dia sendiri dan yang paling aku tak sangka Ustad pun ada yang gay hehehehehe!


Cuma sekang ni aku masih lagi menanti kepulangan dia pasal dia pegi luar negeri, bertugas di Amerika Syarikat. Aku harap dia tak main ngan mat salih di sana sebab nanti kang hilang lak selera dia ngan aku. Walaupun sebenarnya aku bukan gay,dan sekarang ni dah pun bertunang, (Sebab aku tak minat mana-mana lelaki pun selain Ustad aku) tapi aku sentiasa mempunyai rasa rindu yang mendalam pada dia seorang.Lelaki lain, sumpah aku tak dek selera langsung! Tambahan pulak aku ingat kata-kata dia..." dalam hidup Ustad ni ada dua keutamaan yang mesti Ustad jaga, yang pertama anak Ustad (dengan bekas isteri) yang kedua Epol" katanya. Kemana Ustad pegi Ustad sentiasa sayang dan ingat pada Epol. Dan aku memang percaya dia sayang giler kat aku pasal dia dah belikan aku Satria supaya senang pegi kerja dan melarang keras aku naik motosikal. Dan aku...Memang betul-betul sayang ngan dia dan tak lupa walau sedetik ,walaupun aku dah ada komitment lain (tunang) bukan pasal harta benda tapi kerana kasih sayang tulus ikhlas yang dia curahkan pada aku semenjak aku kecik sampaila aku dewasaa dan nak kawin ni.


AKU DAN DUNIAKU

Pagi Sabtu, 28 Julai 1979 cerah dan ceria seperti biasa. Pagi lagi Cik Jah telah memanggil Radzman, meminta membelikan sarapan pagi di Warung Wak Nin. Macam biasa katanya kepada Radzman. "Man, ini duit RM2.00 beli roti canai 6 keping di Warung Wak Nin, lebih Man ambil buat belanja sekolah esok" kata Cik Jah, "Minta Wak nin buat cepat sedikit, Mak Usu kau nak balik hari ini" Cik Jah mengingatkan Radzman supaya tidak berlengah lagi. Radzman mengangguk lesu, dan mengambil wang yang diberikan oleh ibunya dan terus ke Warung Wak Nin. Warung yang jaraknya lebih kurang 100 meter daripada rumah Cik Jah, kelihatan semakin hampir. Warung Wak Nin berada hampir dengan rumah Fendy, anak sulung kepada
seorang pesara askar. Rumah Fendy masih lagi berkunci lagi.

"Wak roti canai 6 keping, bungkus" kata Radzman kepada Wak Nin yang berbadan tegap dan sasa. Lengan Wak Nin yang berurat dan sasa kelihatan mengiurkan apabila terkena percikan minyak roti canai. Radzman hanya mampu menelan sahaja air liur setiap kali melihat kepada lengan dan otot perkasa Wak Nin.

"Apa nak buat, Wak Nin ni kan dah beristeri" terdengar bisikan hati Radzman menenangkan perasaannya.

"Kemut kuat sikit" pinta Fendy pada Net. "Sakitlah" kata Net.

"Mak Usu kau dah balik ke belum, Man" tanya Wak Nin secara tiba-tiba kepada Radzman. Terperanjat Radzman apabila terdengan suara parau dan seksi Wak Nin bertanya.

"Pagi ni dia balik wak, esok kerja katanya, ambil OT lah tu" sambung Radzman setelah anganannya termusnah kerana pertanyaan Wak Nin. "Nah! ni dia rotinya" kata Wak Nin,

"Semuanya RM 1.80 sahaja" sambungnya lagi. Radzman menghulurkan dua helai wang bernilai RM2.00 kepada Wak Nin. "Hari ini wak tutup kedai cepat sebab nak tolong Mak Limah kau di kebun" sambung Wak Nin lagi. Sekali lagi, aku terpaksa melintasi halaman Rumah Fendy dan aku lihat Fendy sedang mencuci basikal di veranda rumahnya. Fendy tiga tahun lebih tua daripada umur Radzman.

"Man, nanti dalam pukul sepuluh kau ajak Net, Boboi dan Bujang datang rumah aku, kita main basikal scrembler" kata Fendy tiba-tiba kepada aku. "Ahh" Radzman membuat-buat terperanjat. "OK, OK" kata Radzman seronok kerana basikal BMX Fendy merupakan antara basikal BMX yang paling awal berada di bumi rancangan ini.

Jam telah menunjukkan pukul 10.30 pagi, rasanya Net dan Boboi telah pergi ke rumah Fendy. Radzman masih lagi di dapur menolong Cik Jah menyiang tauge untuk makan tengahari. "Cepat sikit siapkan taugeh tu" getus Cik Jah kepada Radzman yang sedang berkhayal menyiang taugeh. Selepas siap menyiang taugeh diberikan
kepada Cik Jah dan Radzman terus membasuh tangannya. "Mak, Man nak pergi rumah Fendy ye" kata Radzman selepas siap membasuh tangan. "Kalau main basikal tu cepat sikit balik, pukul 12.00 ayah kau balik nanti, kita makan sama-sama" kata Cik Jah mengingatkan.

Radzman terus mencapai basikal kecilnya dan mengayuh deras ke rumah Fendy. Tapi dirumah Fendy tiada sesiapa, basikal BMX nya tersadai di tepi dinding, tetapi selipar Net ada dimuka pintu yang tidak berkunci. Radzman memberanikan diri untuk masuk ke rumah Sarjan Hamid dan terus ke bilik Fendy. Pintu bilik fendi tertutup rapat dan Radzman terdengan bunyi katil mengeriut daripada dalam bilik Fendy. Radzman merapatkan
telinganya ke dinding untuk mendengar lebih jelas lagi. Dada dan rentak jantung Radzman menjadi deras apabila terdengar suara net mengerang-mengerang kesedapan. Secara perlahan-lahan, Radzman merangkak-rangkak untuk masuk ke dalam bilik Fendy. Pintu bilik di tolak perlahan-lahan dan pintu yang rapat pun terbuka secara perlahan-lahan.

"Alamak, pintu terbuka" kata Net,

"Tak apa tiada orang lain dirumah" sambung Fendy pantas sambil meneruskan ayunannya. Waktu itu, Radzman sudah menyusup masuk ke bawah katil dan telah berada disebelah sana katil. Sekarang, kepala Radzman sudah berada betul-betul di antara kaki Net yang sedang meniarap, Fendy pula sedang sedap memasukkan senjatanya ke kemutan Net yang berumur 18 tahun itu.

"Besar juga Fendy punya batang" kata Radzman dalam hatinya.

"Aaaaah, sakit, perlahan sikit" rayu Radzman kepada Fendy. "Tak apa, kalau sakit kurangkan kemut"

"Kemut kuat sikit" pinta Fendy pada Net. "Sakitlah" kata Net. Kaki Net yang tadinya terkangkang, tiba-tiba menguncup dan menyepit kepala Radzman, "Alamak, kepala orang" jerit Net secara t iba-tiba memeranjatkan Fendy yang sedang seronok mendayung.

Muka Radzman pucat lesi membayangkan, tindakamn yang bakal dikenakan ke atasnya selepas ini. Fendy mula mendayung dan keempat-empat mata memandang tepat ke muka Radzman yang kelihatan pucat ketika itu, kelihatan senjata kedua-dua mereka benar-benar keras dan besar. Fendy mencecah pusat dan net agak kecil sedikit, belum bersunat.

"Mari join kami" kata Fendy mempelawa Radzman untuk belayar sama. Fendy membukakan pakaian Radzman satu persatu. Sehinggalah telanjang keselurunahya. Senjata Radzman yang sejak awal mengeras kelihatan, Fendy menjilat-jilat senjata Radzman dan mula mengulumnya. "Net, kau kulum aku punya" kata Fendy kepada Net. "Engkau pula Man, kulum Net punya" arah Fendy kepad Radzman untuk membentuk logo Ubat Cap Kaki Tiga. Fendy menjilat-jilat dengan rakusnya senjata Radzman dengan lahapnya. Sementara Net pula, meneruskan menjilat senjata Fendy yang besar itu.

"Net kita tukar, kata Radzman kepada Net untuk menukar posisi Cap Kaki Tiga. Sekarang, Fendy mengulum batang Net dan Radzman mengulum batang Fendy yang besar itu. Sememangnya senjata Fendy memang
besar dan bertenaga, sungguh besar. Radzman mengulum dan menjilat-jilat telur Fendy yang juga bersaiz besar.

"Man, kau meniarap aku nak main belakang" kata Fendy mengarahkan Radzman menukar posisi. Fendy mula menusukkan senjatanya ke kemutan Radzman secara perlahan-lahan. "Aaaaah, sakit, perlahan sikit" rayu Radzman kepada Fendy. "Tak apa, kalau sakit kurangkan kemut" sambung Fendy. "Kalau dah masuk semua tak ada rasa sakit" kata Fendy lagi. "Eh! Fendy, aku macam mana?" tanya Net. "Engkau jolok aku punya lubang" pinta Fendy acuh tak acuh kepada Net. "OK" kata Net. "Kita bertenggek tiga, barulah enjoy" sambung Net lagi.

Senjata Fendy memang besar dan beberapa kali Radzman mengerang kesakitan bercampur sedap. "Kau, memang pandai kemutlah Radzman". Radzman mengemut kuat senjata Fendy sekali lagi dan terpancutlah air kenimatan pertama Fendy ke dalam kemutan Radzman. Sedap. Lengan Fendy yang sasa dipegang dan Fendy mengucup bibir lembut Radzman dan bergilir-gilir dengan Net. Minggu hadapan kita buat lagi. Pinta Fendy. Hasrat asal untuk bermain basikal bersama terpendam kerana ketiga-tiga terasa cukup penat beraksi Cap Kaki Tiga sebentar tadi

ABANG PEMANDU LORI

Pengalamanku ini sepuluh tahun yang lalu. Sekarang umur ku dah menjangkau 35 tahun.Namun kenangan itu tetap bersemi dalam ingatan ku.Waktu itu aku bekerja di neger P. Masa tu aku berumur 24 tahun. Aku selalu ulang-alik dengan motor balik kampung. Masa perjalanan mengambil masa selama 8 jam. Penat juga dibuatnya.Setelah hampir samapi ke negeriku, aku singgah satu tempat di atas bukit. Di situ, ramai pemandu lori besar-besar berhenti rehat. Di atas bulkit tu, ada anak sungai yang airnya cukup jernih. Ramai pemandu lori pelik melihat aku keseorangan singgah di situ. Aku buat tak kisah jeeee kerana keletihan. Yalaaa kawasan tu tempat persinggahan geng-geng lori. Oleh kerana keletihan, aku terus ke anak sungai yang terselindung sikit dari jalan. Apa lagi, aku buka seluar dan pakai seluar dalam je..... terjun ke dalam air. MMMMMMMM nikmat rasanya..... Masa aku mandi tu... ada laaaa 4 orang abang lori sedang mandi.. Tanpa aku sedari mereka sedang memerhatikan aku. Yalaaa alu ni pakai seluar dalam putih, nampak seksi laaaa sikit. Tambah pula aku ni jenis lelaki smart dan berotot. AAA aku buat tak kisah je.... Tapi kan ada abang lori yang mandi bogel masa tu. MMMMM aku......mmmm ada syok juga. Yalaaa batang dia besar dan panjang, lebat bulu pulak tuuuu. Dia senyum-senyum pada aku. Aku apa lagi senyum juga laaaaaaa, Setelah badan semakin segar, aku menghampiri mereka untuk berbual-bual. Mereka bertanya pada aku, nak kemana dan banyak lagi. Begitu juga aku. Sambil berbual-bual aku mencuri pandang tengok batang dia orang. EEEEEEE dua kali ganda dengan batang aku. Abang-abang tu pulak buat tak tahu jeee, yalah sama jantan. Sesudah mereka mandi, mereka pun naik ke atas dan lap badan. Tapi masa mereka tukar pakaian tu,, uuuu aku tersentak kerana mereka bogel gitu jeeeee. Nampaklaaaa batang dia orang berjuntai-juntai tu. MMM batang aku pun mencanak laaaaa ke atas. Rasanya ingin aku terkam dam isap batang mereka puas-puas. Abang yang bogel tu masih mandi lagi. Kami berbual-bual dan semakin rancak.Umur abng ni aku rasa lingkungan 35 tahun. Badan dia sasa macam Malik Nor. Ada bulu dada, membuat aku semakin berdebar. Aku lihat abang ni macam syok je kat aku. Dia semakin dekat dengan aku dan asyik tengok seluar dalam aku je. MMM aku buat tak kisah jeeeee....... sebab aku sendiri pun syok juga dekat dia.Tiba-tiba aku tengok batang dia semakin keras dan menegak.Aku senyum dia pun senyum. Tiba-tiba satu kucupan singgah ke bibir ku. Aku terkejut dan lemas dalam kenikmatan. UUUUU sedapnyaaaa aku rasa...maklumlaaa bibirnya yang teba dan misainya yang lebat tu membuat aku rasa dunia ini milik aku. Aku membalas ciumannyaa aaaaaaahhh sedapnya. Dia isap lidah aku dengan rakusnyaaa.... uuuuuuu bestnya. Tiba-tiba ada abang lori yang lain datang..... adegan kami terhenti. Abang lori yang berkucup dengan aku cepat-cepat naik dan ambil tuala nak tutup anunya. Yalah.... anunya yang keras dan tegang tu..malulaaaa kot. Aku pun naik juga. Abang lori tu menamakan dirinya Abang Man.Dia mengajak ku untuk bermalam di hotel. Aku apa lagi...... terima aje alaaaa. Kami menempah hotel di Bandar G. Motor kapcai aku, abang Man naikkan atas lori. Setibanya di hotel, kami pun Chek In. Olek kerana kelaparan, kami makan dulu. Selepas itukami pun pulang ke bilik. Abang Man bulan jenis gelojoh. kami berbual-bual dan abang Man pun memulakan peranannya,. Aku manalaa tau nak buat yanag advanture. Abang Man beritahu aku dia dah kawin, ada anak 4 orang. Orang daj kawin tetntu banyak pengalaman. Abang Man kucup bibirku mmmmmm cup..cupp .... cuppp aku terus stim kerana tak tahan dengan ciuman abang man. Dia isap lidah aku,,,,, gluuuupp ... glupppp membuat aku semakin stim.Kemudian, dia geselkan jambangnya yang tajam pada dada aku.. aku sekain tak tahan.. Lepas tu di isap tetek aku...... mmmmmm sedapnyaaa. Abang Man sekain turun ke bawah dan di buka seluar trek aku.... tersembul laaa batang aku yang tegang tu. Abang Man belai batng aku pelan-pelan. UUUUU aku merasa nikmatnyaaa. Dia isap perlahan batang aku..... aaaaaaaa sedapnyaaaaaaaaaa. Aku semakin keras. Abang Man berdiri dan mint! a aku isap batangnya. Aku buka zip seluarnya dannnnn uuuuu besar sungguh batang abang man . panjang dekat 8 inci, banyak bulu pulak tu. Aku apa lagi, isaplah batang abang Man sepuas-puasnya. sehingga mencanak batang abang man.Kemudian abang Man baring atas katil. Dia minta aku main peranan pula. Aku kucup bibirnya yang tebal dan bermisai lebat.......aku nyot-nyot sepuas hatiiiii.Aku isap lidah abang man.......uuuuuuuuuu gluuuuuuuup ,,,, gluuupppp bestnya tak terkata. Lepas itu aku jilat lehernya yang pejal.... aku isap teteknya.. Aku rapatkan kote aku dengan kote abang man. ,,,,,,,, terasa panas dan nkmat sekali, hampir-hampir terpancut aku dibuatnya. Kemudian abang Man tindih aku pula. Dia sorong tarik batang dia pada dada aku...uuuuuuahhhhhhhhh tak tahan aku dibuatnyaaa.Kepala batngnya yang besar tu aku isap sepuas-puasnyaaa sehingga abang man merintih kesedapan. Bayangkanlah badan nya yang besar dan sasa tu duduk atas dada aku........membuat aku semakin nak terpancut.Aku b! elum pernah lagi main dengan lelaki yang seksi dan berbulu. Abang man memang hebat. Kemudian abang man tindih aku dan lagakan batangnya dengan batang aku.UUUUUUUU ppanas dan sedapnyaaaa.Kami tak main lubang dubur...... kotor dan ada tahi kann. Abang man semakin ganas tindih aku dan lagakan batang dia dengan batang aku. Sambil tu dia semakin ganas kucup bibir dan lidah aku......... Lemas aku di buatnyaaaa. Tibaa-tiba, aku tak tahan sangat dengan romelan abang man.... suuuuuurrrrr.....syuuuuuu aku terpancut dengan lazatnya. Abang Man masih lagi bertahan......dan tak lama lepas tu dia juga pancut,.... aaaaaaaahhhhh aaaaaaaahhhhhhhhh abang man meraung kesedapan. Banyak sungguhh air mani abang man hingga banjir ke katil. Kemudian abang Man jilat airmaninya pada batang aku.mmmmmmmmmm Batang aku dan batangnya senakin layu. Abang Man kucup aku sekali lagi... dan berkata I Love U Darling. Kami pun tidur berpelukan hingga ke pagi. Sehingga kini kami masih bertemu dan aku adalah isteri kedua abang man.

RAHSIA
Aku sebenarnya bolehlah dikategorikan sebagai alim. aku sering melibatkan diri dalam macam macam hal kesukanan tapi, tak diduga ini yang terjadi..... Aku memang mempunyai rupa yang handsome. mempunyai jambang yang halus dan hidung yang mancung. dengan ketinggian ku 175 cms sudah pasti menambah kan kemachoan aku. tapi, satu yang menjadi kesusahan ialah, walaupun aku handsome, tapi aku malang kerana aku tak pernah rasa sedikit pun berminat pada perempuan. malahan, aku rasa geli bila membayangkan perempuan punya yang berair. tentu geli yarkh... di, hostelaku, ada sorang mamat tu namanya Ahmad Azhar, handsome dan kacak. aku seringkali juga mengendapnya dibilik air ketika mandi. badannya, tak lah berapa tegap sangat tapi batangnya,besar dan kalau berkilat memang best. tapi,ku rasa pada masa tu dia bukan sama type ngan aku. sebab aku sering nampak dia dengan pak we dia.


aku jilat kepala konek dia kemudian bijik dia.. baunya wow harumnya

Nak jadi cerita, satu hari aku nampak dia sedang nak pergi ke bilik air, lalu aku pun bergegas jugalah ke bilik air sebab aku tau dia nak mandi. masa tu dah larut jugaklah dalam pukul 2 pagi. dah terserempak kat luar tu, apalagi dia pun tegur akulah

"eh, baru nak mandi jugakker?" dia tanya aku pun jawablah baru balik.. dari makan. ntah macam mana tiba tiba tuala yang dia pakai tertanggal.. maka terbonjollah ais krim nya yang tengah lembik. Wow besarnya.. aku memang belum pernah buat hubungan luar tabii nie, tapi aku dapat feel.

Aku cakaplah besarnya awak punya, dia terperanjat, eh kau nie macam berminat jer... aku ketawa, lepas tu dia tanya mana adil aku tengok dia punya tapi aku punya dia tak nampak. aku kata, takkanlah dia minat nak tengok. .. dia cakap balik apa salahnya kan sama sama lelaki.

Aku malu nak tunjuk sebab aku dah stim. dia tanpa banyak soal, terus tarik tuala aku. lalu nampaklah aku punya batang yang tengah stim tu. dia cakap boleh pegang tak? aku kata nak pegang peganglah..

Lepas tu dia pegang kemudian aku tak sangka pulak dia nak hisap. sambil isap tu, dia cakap dia dah lama minat kat aku... aku tanya apasal tak bagitau dari dulu sebab aku pun dah lama minat dia. lepas tu aku pulak pusingkan dia. aku jilat kepala konek dia kemudian bijik dia.. baunya wow harumnya . aku halakan hidung aku ke bulu bulu konek dia sambil tu aku punua tangan main kat puting dia.. , dia suka nampaknya. aku terus hisap konek dia sampai aku rasa air mani dia keluar aku jilat habis.

tidak lama kemudian dier telah memancutkan air maninyer ke dalam lubang jubur ku itu.

Dia cakap kemudiannya. jom kita sucking sama sama, aku kata best nya. lepas tu kami pun baring kat lantai bilik air tu dan hisap sama sama. tiba tiba dia cakap, dia nak kongkek aku punya dubur. aku cakap takut, dia cakap tak sakit.. kalau macam tu aku on jerlah. dia ambik syampu dia kemudian sapu kat lubang dubur aku. dia mula mainkan konek dia di lubang dubur aku. dia tekan sikit, aku cakap sakit.. dia buat slow slow sampai semua batang dia masuk dalam lubang dubur aku. dia mula henjut. wow best...mula mula sakit tapi lama lama sedap. dia cakap dia nak pancut.. aku cakap pancut jerlah kat dalam. sambil tu tangan aku terus melancap aku punya konek. akhirnya kami keluar serentak dengan dia pancut air mani kat dalam lubang dubur aku..


Selepas habis mandi aku diiajak ke bilik dia kerana kawan-kawan nyer sudah pulang ke rumah... apa lagi aku ikut ajerlah... setibanyer aku dibilik dier... dier terus menanggalkan tualanyer dan uruh aku menanggalkan juga... aku mengikut ajer kehendaknyer... setelah kami berbbgoel dier terus menolak aku kekatil nyer dan dier baring diatas badan ku... dier terus mencium ku dan aku membalas ciumannyer itu, kami saling cium-mencium... setelah lama mencium dier terus memusingkan badan ku dan memasuk kan batangnyer ke lubang jubur ku itu sekali lagi... dier memainan batang nyer itu, keluar masuk keluar masuk... aku merasakan kenikmatan itu... dan tidak lama kemudian dier telah memancutkan air maninyer ke dalam lubang jubur ku itu...selepas tu aku mengulum batang nyer yang besarnyer 8 setengah inci...huh....best giler... mulut aku dipenuhi dengan batang nyer itu... tedak lama kemudian dier memancutkan air maninyer kedalam mulut aku.... jam sudah pukul 3.30pagi... aku memakai tuala ak! u balik dan pulang ke bilik aku... setelah peritiwa itu aku sentiasa mengulum batang dier.... Sejak hari tu kami jadi lover dan dia tinggalkan kekasih dia. kini kami tinggal satu bilik dan saling caring

ABANG ANGKATKU AHLI BINA BADAN



Siapa kata batang ahli bina badan semuanya pendek dan kecil-kecil belaka, belum cuba belum tau.Tapi tak dinafikan ada yang kecil dan lemah terutama yang ambik dadah tu..... Sini saya nak berkongsi pengalaman mengenai hubungan saya dengan abang angkat i. Dia memiliki tubuh yang amat sasa dan sekali pandang membuat aku naik gila dan nafsuku bergelora terutama semasa tubuhnya berpeluh selepas bermain dgn besi di gym. Dia tak pernah menyertai mana-mana pertandingan sekadar untuk memiliki tubuh yang sasa sahaja. Tetapi jika masuk bertanding boleh menang punya.

Aku berkenalan dgn dia secara tidak langsung, disebabkan rumah ku berhadapan gym maka mudahlah untuk aku berjumpa. Aku tidak join gym tuu pasal masa tu aku baru lepas ambil PMR, lagi pun keluarga aku tak kasi, masa tu umur abg angkat aku 29 tahun.Keluarga aku agak sibuk dengan kerja luar, sampai selalu tak balik rumah dalam sehari dua, aku anak bongsu adik beradik yang lain dah tinggal berasingan,jadi aku selalu tinggal seorang diri dirumah. Maka mudah lah aku nak berjumpa dgn abg angkat aku. Pada mula nya saya tak menjangka dia seorang bisex, yang aku boleh berkenalan dgn dia,pada masa tu malam lebih kurang pukul 8 malam keluarga aku pulak tak ada pergi kl. Gym tak buka lagi tapi biasanya dah buka waktu tu, aku tengok dia bersembang dgn 2 lagi rakan nya tak apa yang disembangkan, aku pun perhati dari jauh tiba-tiba hujan turun ,2 orang tadi baik dgn kereta pasal gym tak buka-buka lagi abg angkat aku naik motor jadi tersadai lah kat situ. Aku pun pelawa masuk rumah konon-konon nak tanya pasal bina badan lah tapi aku asyik tengok dada dan arah batang dia jeee. Dia pun sudi masuk tambahan pula hujan lebat dan besok dia tak kerja ... cuti. Rupa-rupanya gym tutup pasal ada pertandingan bina badan dekat melaka, ramai yang pergi termasuk tokey gym tuu.

Malam tu peluang baik aku nak berbaik-baik dgn abg angkat aku. Bila masuk rumah aku bagi tuala kat dia, kemudian dia tanggalkan baju dan seluar pakai tuala jeee,, Aku pun naik syok tak tentu arah aku malam tu , aku ada minta nak pegang muscle tangan dan dada dia, dia bagi ...puh kerassss , aku minta dia pose kat aku , dia ikut jeee... Malam tu macam-macam kami bualkan, yang paling syok hujan lebat tak berhenti-hentisampai tengah malam. Aku pun pelawa tidur rumah aku dengan alasan keluarga aku tak ada dirumah, dia kata ok pasal dia bujang lagi tak ade hal lah.

Sewaktu mandi dia selamba jee buka tuala depan aku dengan pintu tak berkunci yang tinggal hanya seluar dalam jee . Waktu nak buka seluar dalam baru dia tutup pintu dan mandi, malu kat aku kot. selepas mandi dia masuk bilik aku dan salin pakaian guna pakaian abang aku yang tingal kat asrama uum. Aku pulak masuk bilik air aku jumpa seluar dalam dia yang tertinggal kat dalam ... apalagi aku cium habis seluar dalam dia ,bau yang menggairahkan Tah macam mana selepas tu dia jumpa tape blue (gay) aku kat bawah katil, dia ajak tengok aku on jeee ... waktu tonton aku tengok batang dia keras dah.. besar jugak , tertimbul pada seluar ketat yang dia pakai.. aku pun dengan nada takut bercampur gelabah minta nak pegang batang dia, dia senyum jeee aku pun terkam lah.

Aku ajak masuk bilik ....dia pun ok jeee . aku pun buka baju dan seluar dia maka terjojol lah batang dia yang besar tuu. Batang dia tak panjang sangat 5 inci jee lebik kurang tapi saiz dia macam batang jagung . aku malu nak buka seluar aku pasal aku punya kecil walaupun saiz lebih panjang lebih kurang , dia kata tak kisah, lagi pun aku tak nak main belakang ,aku hanya nak kulum batang dia jee saja...lagi pun dia memang tak nak main belakang ...selamat bontot aku.

Aku pun mula lah kulum batang dia yang besar tuu sambil tangan aku meraba dada dan bontot dia yang pejal itu, dia pun asyik kata ahhh...ahhh,.... jeee sambil pejam mata dan pegang rambut aku. aku teroka habis angota badan nya yang paling best aku jilat puting dia yang stim itu.. Hampir 30 minit aku teroka segelinp pelusuk tubuh dia yang berbulu lebat di kawasan zakar serta berbulu nipis di dada. Aku dah puas dah, dan rasa letih dah selepas hampir 1 jam air mani dia tak keluar lagi ,... aku ambil jalan mudah tolong lacap jee dia tak kisah.. selepas hanpir 5 minit aku lacap dengan tangan aku rasa zakar dia kembang kecut lepas tu pun dia terpancut habis katil aku di basahi air mani dia , punya lah banyak ,pekat,dan hanpir satu meter kesan pancitan tu. aku tak hisap dah dan tak minum air mani dia takut HIV .

Malam tu aku tidur dengan abg angkat aku sambil bogel, dan tangan aku tak lekang dari peluk erat dada nya. sekarang dah susah nak jumpa dengan dia pasal dah dia dah kawin, dan dah ada anak 3 orang. Sekarang dia melatih aku di gym ....baru dua bulan jeeee....baru nak cuba.....

KAWANKU

Aku merupakan seorang gay yang masih baru berkecimpung dalam arena gay ni....setelah mendapat pangkat 1 dalam spm aku telah ditawarkan masuk ku salah sebuah u di sarawak dan akuni pon originally from kuching sarawak.u tu mungkin kau orang dah agak antara unimas or uitm.........aku ni bolehlah dikatakan kacak kerana aku mix indian muslim dan juga cina....nak dipendekkan cerita dimana adalah seorang budak ni datang dari shah alam dan kacak juga...cute sangat-sangat...mula-mula tu aku tengok kat pejabat hal ehwal pelajar dan dia cuma senyum kat aku....dan dah nasib aku baik kita orang ditempatkan di bilik yang sama....terjelir lidah aku......



Malam tu kami seroommate pun berkenalan dan bersembang.....yang lagi dua tadi terpaksa keluar kerana kena panggil oleh abang senior dan tinggallah kami berdua yang takut sebab kay u tu kami orang kena ragging oleh abang senior.....jadi kami pun plan tido kat katil yang sama sebab nak berjaga-jaga takut ada abang senior !yang ketuk pintu suruh keluar....nasib kami malam tu bagus tapi ada sesuatu perkara yang sampai sekarang akan sentiasa ingat....pada mulanya kami cuma cuma lelapkan mata atas katil tiba-tiba aku tersentuh butuh si mamat ni dan dia biasa aje!!!!dan lepas tu dia peluk aku sebab dia kata sejuk...aku pada mulanya tak
nak sebab tak biasa dan lepas tu aku relakan aje...dalam relaan itu aku rasa kemaluan aku naik dan perlahan-lahan aku rasa tangan si mamat tu pegang butuh aku...aku pada mulanya mengelak dan macam manalah last-last aku rasa biarkan sahaja....ni 1st time aku macam ni.....

dia urut butuh aku dan aku naik stimmmm gile!!!!!

Kemudian mamat ni pun buka seluar aku perlahan-lahan dan kemudian dia urut butuh aku dan aku naik stimmmm gile!!!!! dan kemudian dia pun hisab aku punya...alangkah nyamannya rasanya inilah kali pertama aku dibuat sebagitu sebab aku ni tak pernah lagi main ngan pompuan apatah lagi lalaki....tak lama kemudian terpancutlah air berharga aku dan kemudian dia juganak minta hisap aku pada mulanye tak nak sebeb tak pandai lalu aku terus cuba dan hisap butuh dia samoai keluar air maninya...selepas perkara tu selama seminggu aku tak tegur dia sebab malu...last-last dia pun datang kat aku minta maaf dan dia cakap dia suka kat aku.....dan aku pun dah rasa diri aku ni gay sampai sekarang nak masuk semester 4 dalam diploma kami menjadi pasangan bahagia dalam sembunyi.....sebab tak ade orang yang tahu kami ni pasangan gay yang hebat................dan asampai sekarang ni juga kami masih setia bersama melayari bahtera bersama dan kalau kau orang nak tahu sampai sekarang dia tulah salah seorang mamat yang pernah aku main....mungkin suatu hari nanti aku akan ketemu yang lain............

AKU dan GURUKU

Ketika itu aku masih lagi belajar di sebuah sekolah berasrama penuh di ibukota. Di sekolah aku tu, ada seorang guru muda yang menjadi warden. naManya Cikgu Man. Cikgu Man ni baik dengan aku,layaknya macam abang aku saja. masa tu aku masih di tingkatan dua, comel lote, jambu dan cute. Selalunya selepas solat maghrib, lebih kurang pukul 8.30 hingga 10.30,ada prep malam di kelas. kadang-kadang kalau tak ada homework untuk dibuat, aku tidur aje masa prep tu. Satu hari tu, aku sakit kepala dan tidur semasa prep. kebetulan, lebih kurang pukul 9.25, Cikgu Man lalu di kelas aku dan ternampak aku tidur.

Dia pun kejutkan aku dan tanya kenapa aku tidur. Aku pun jawablah yang aku ni pening kepala. dia tanya kenapa aku tak makan ubat. aku jawab tak ada ubat. jadi dia pun suruh aku ikut dia pergi bilik dia ambil ubat panadol. aku pun ikut ajelah. sampai ke biliknya, aku pun masuklah dan terus duduk di sofa depan tv. Cikgu Man pula mencari panadol di dalam biliknya. sambil menunggu Cikgu Man tu, aku pun terus aje berbaring atas sofa tu. tak lama kemudian, Cikgu Man pun datang bawa panadol dan juga air segelas untuk aku. dia pun suruh aku duduk dan makan panadol tu. sambil aku makan panadol tu, Cikgu Man pun mula picit-picitkan kepala aku dan belakang aku. lega sedikit rasanya. kemudian dia tanya, ok tak? aku kata ok lah sikit. kemudian dia suruh aku baring semula atas sofa tu dan dia duduk di lantai sambil terus picit kepala aku. lama jugak picitannya tu, dan tiada apa-apa pun perbualan yang terjadi antara kami. tak lama lepas tu, aku rasa tangan Cikgu Man mula turun ke bawah. dari kepala, dia mula memicit leher aku dan dada aku. aku mula rasa lain macam dan malu jugak. ketika itu jugak, aku rasakan Cikgu Man makin hampir dengan badan aku. entah macaMana, tiba-tiba aku rasakan hidung Cikgu Man melekat di pipi ku... dan aku cuba mengelak. tapi Cikgu Man terus mencium aku, dari pipi ke bibir dan mulut,sambil kedua-dua tangannya memeluk aku.tanpa ku sadari, aku pun memberikan tindakbalas yang positif dan menarik-narik badan Cikgu Man kearah ku.

lama kami berkulum-kuluMan, dan aku merasakan bagai ada satu keseronokan yang tak dapat diceritakan. Cikgu Man seterusnya, mengajak aku masuk ke biliknya. dibiliknya, dia membaringkan aku dan terus menindih badan aku. kami terus bercium-ciuMan dan tangan Cikgu Man mula merayau-rayau ke bahaian bawah iaitu seluarku. lalu dia menarik zip seluarku dan menmasukkan tangannya kedalam seluar dalam ku. dia seterusnya mengurut-urut batang ku dan sedikit demi sedikit batang ku mula keras... Cikgu Man terus mengeluarkan batangku dan melucutkan semua pakaianku. selepas itu, dia mencium-cium batang ku dan mula menghisab batang ku. aduh, lazat tak terkata rasanya. itulah pertama kali batang ku di kulum, oleh guruku pulak tu.

Sambil mengulum, Cikgu Man meraba- raba bontot dan badan ku. nikmatnya. dah puas mengulum, Cikgu Man berhenti sebentar untuk membuka pakaiannya. selepas tu, dia terus mengulum lagi batangku dan aku pula cuba meraba-raba batangnya seperti yang dibuat padaku sebelum ini. hampir 15 minit, dia melepaskan batangku dan baring di sebelahku. kami terus bercium mulut dan merabaa-raba sesama sendiri. Cikgu Man sempat memberitahu aku bahawa dia dah lama aim aku katanya. rupa-rupanya barulah aku tau bahawa Cikgu Man ni minat dekat aku. lepas puas berkulum-kuluMan tu, dia suruh aku naik atas belakangnya dan dia pula terus meniarap. dibimbingnya batang ku ke lubang bontotnya. fahamlah aku maksudnya itu. aku pun mengikutlah seperti apa yang dibuat olehnya. bila batangku dah hampir dengan lubang bontotnya, dia menarik kedua-dua belah bontotnya dengan luas sambil melebarkan kangkangan kakinya supaya batang aku dapat masuk . walau macaMana pun, aku masih tak pandai lagi, maklumlah first time ketika itu. bila tak dapat masuk tu, Cikgu Man suruh aku bangun sebentar untuk ambil minyak baby-oil di dalam almarinya. aku pun ambil dan tahu apa nak buat selepas itu. aku pun sapu sedikit minyak tu pada batang aku dan sedikit pada permukaan lubang bontot Cikgu Man. lepas tu barulah aku mencuba masukkan batang aku ke dalam lubang bontot Cikgu Man.

sedikit demi sedikit dan dengan slow dan steady, ahkirnya aku dapat jugak masukkan keseluruhan batang aku dalam bontot Cikgu Man. lepas tu, Cikgu Man suruh aku henjut, keluar masuk perlahan-lahan. aduh, sedap sungguh rasanya. sambil memeluknya dari belakang, aku pun menarik dan menyorong perlahan-lahan batang aku ke dalam lubang Cikgu Man. dia mengelapar kesedapan. tak lama kemudian, dia suruh aku cabut batang aku dan dia baring, terlentang sambil mengangkat kedua-dua belah kakinya. perlahan-lahan dia menarik batang aku tepat ke lubang bontotnya. macam tadi, kali ini lebih mudah dan licin untuk batang aku masuk. cara ini lagi best berbanding tadi. sambil masukkan batang aku, mulut kami dapat bertemu untuk berkulum-kuluMan. lagi nikmat rasanya cara ini. Cikgu Man makin kuat mengerang dan menarik- narik badanku ke arahnya. aku pun makin laju menarik dan menyorong batang aku ke dalam lubangnya. hampir 10 minit dengan cara ini, Cikgu Man ajak main cara lain pulak. dia suruh aku baring dan dia naik atas badan aku dan masukkan batang aku dengan cara menduduki batang aku tepat di muka lubang bontotnya. perlahan- lahan batang aku mula hilang di telan oleh lubang Cikgu Man. nikmatnya tak terkata dan lebih sedap dari cara yang sebelumnya. bila dah masuk semuanya kedalam lubang bontot Cikgu Man, dia menarik badan aku supaya bangun dan memeluknya sambil kedua-dua kakinya disilangkan keliling pinggang ku. mulut kami bertaut kembali dan ada ketikanya, Cikgu Man menggentel kedua-dua puting tetek ku. ini makin menambahkan nikmat permainan kami.

sesekali, aku disuruh pula untuk menghisab puting teteknya dan dia mengerang kesedapan. tak lama lepas tu, aku merasakan macam nak terpancut. aku beritahu Cikgu Man dan dia dengan serta merta bangun dari atas badanku dan terus mengulum kembali batangku. aku pun memancutkan air Maniku kedalam mulut Cikgu Man. Cikgu Man pun menelan dan menjilat-jilat semua air Maniku tanpa rasa geli. habis semuanya ditelannya. lepas tu, dia memberi satu ciuMan di pipiku. untungnya aku malam tu, walaupun sakit kepala, dapat ubat panadol dan ubat istimewa dari Cikgu Man. semenjak hari itu, hinggalah aku ke tingkatan lima, waktu prep ku adalah di bilik Cikgu Man dan Cikgu Man sentiasa meneMani aku mentelaah dan mengulangkaji pelajaran sambil dia memberi aku ilmu yang tiada dalam sukatan pelajaran sekolah. macam-macam cara yang Cikgu Man ajar dan semua sesi itu pastinya akan berakhir dengan pancutan air nikmatku di mulut atau di lubang belakang Cikgu Man. Lepas SPM, aku masuk universiti tempatan dan kini bekerja di sebuah syt swasta di kl ni. Cikgu Man yang dulu jadi Cikgu aku, kini jadi teMan sebilik aku yang setia dengan mulut dan lubang belakangnya untuk aku.

Terimakasih Cikgu Man sayang. I will always love you

ADDY KU SAYANG

Aku mengenali Addy secara kebetulan pabila kami berchit-chat dalam internet. Tak ada perbualan mengenai sex yang kami lakukan cuma sekadar bertegur sapa dan bertukar nombor telephone. Kemudiannya aku cuba contact Addy melalui HPnya. Wow suaranya sungguh macho dan garau... aku mula tertarik padanya. Umurnya 26 tahun dan bekerja di sebuah agency pengiklanan. Perbualan kami masih tidak berkisar pada sex... until one day dalam e-mail ku padanya seterusnya, aku bertanyakan activity sexnya.

Katanya, dia baru berpisah dengan boynya dan sudah lama tidak melakukan sex kecuali 4 bulan sebelum tu denan Mat Salleh di sebuah hotel. Aku rasa, dia pernah berhubung dgn mat salleh tu sebelum ni dan bila mat salleh tu bercuti di Malaysia, mereka mengambil kesempatan untuk bersama.

Hari-hari berikutnya perbualan kami semakin mesra.... dan cerita-cerita mengenai sex semakin menjadi-jadi. Dari segi suara dan percakapan, aku yakin Addy bukan jenis lembut dan aku memang suka pada yang kurang lembut. Aku mengambil keputusan untuk berjumpa dengan Addy di rumahnya. Aku menelefon Addy dan kebetulan dia tidak bekerja pada hari itu dan aku terus ponteng kerja dan kerumahnya.

First time aku lihat wajah Addy aku dah dapat rasakan ada chemistry antara kami. Addy lebih rendah dan kurus dariku. Bila masuk kerumahnya, kami duduk di sofa dan berbual-bual kosong. Kami sudah berjanji yang kami tidak akan melakukan sex pada pertemuan pertama.... tapi tangan ku tidak dapat ku tahan dari menjalar ke seluruh badannya. Aku memujuk Addy ke biliknya dan dia tidak menolak. Kami baring dan berpelukan... Aku meraba batang Addy dan batangnya sudah keras. Aku memang telah lama stim.

Aku memujuk Addy untuk berbogel dan kami berbogel. Kami bergesel-gesel batang samil berkulum lidah. Sudah lama aku tidak beromen sesama jantan. Lama sangat. Kali akhir bila aku bertugas di Thailand dan aku pernah bersama dengan budak Thai yang bekerja setempat dengan ku. Tapi Addy lebih hebat kissingnya....

Kami kemudiannya melakukan 69. Batang Addy lebih panjang dari batang ku tapi dapat aku masukkan semuanya. Addy pula agak sukar untuk mengulum kesemua batangku, maklumlah saiz batangnya lebih kecil, tapi aku tak complain apa-apa. Kemudian, kami kami berubah kedudukan di mana aku memeluk Addy dari belakang. Aku cuba memasukkan batang ku ke dalam ass Addy. Dia tidak menolak. Oleh kerana air maziku dah banyak keluar, agak senang untuk kepala batang ku menembusi assnya. Anyway, Addy bukan lagi 'teruna'... bila sudah masuk separuh, aku menarik balik batang ku. Aku teringat pada janji kami, tak akan berlaku sex unless we really like each other.

Kami menegnakan seluar masing-masing dan kembali ke ruang tamu. Addy menyediakan air kopi untuk ku. Aku minum dan kami sembang-sembang kosong dan sebelum aku balik, kami sempat kissing dulu. A very deep kiss dan sebelum aku berlangkah keluar, Addy memberikan pandangan yang samapi sekarang masih aku ingat. Renungan yang membuatkan aku betul-betul jatuh cinta padanya. Dan masa itulah Addy menyatakan betapa he likes me very much.

Kejadian di atas berlaku hampir 2 tahun yang lalu. Kini, Addy dah jadi kepunyaanku. Nak katakan fasal sex, semua style dah kami lakukan. Yang bestnya kami tak pernah memakai condom bila melakukan sex. Ini kerana kami masing-masing percaya yang kami masing-masing melakukan safe sex sebelum ni. Sex tanpa condom sedapnya tidak terperi, bila dia pancut dalam ass aku aku dapat rasakan betapa panas dan lajunya sperm yang dia pancutkan. Begitu juga bila aku memancutkan air maniku kedalam ass Addy. Dapat aku rasakan kepuasan yang Addy nikmati dari pancutan itu.

Kami pernah berbulan madu ke Afrika Selatan dan Europe. Kali terakhir bila kami ke UK dan Amsterdam. Niat kami untuk kahwin semasa di sana, tapi masa suntuk sangat. AKu sebenarnya bukan 100% gay sebab aku dah kahwin dan ada anak. Tapi aku lebih gembira bila bersetubuh dengan Addy. Kepuasanya lebih lagi. Mungkin kerana Ass Addy lebih ketat dari burit biniku atau Addy lebih pandai kulum (Oh ya... Addy sekarang dah boleh kulum batangku sampai kepangkal... terasa masuk ke kerongkongnya). Paling aku sedap bila bersetubuh dengan Addy ialah bila dia meng-enter aku dan kami pancut sama-sama. Paling nikmat bila saat aku nak pancut, ass aku mengemut batangnya dan dia pancut sama-sama.

Addy, aku sungguh menyayangi dan mencintai mu. Percayalah.